[row]

[col span__sm=”12″]

[gap height=”77px”]

قوانین و روند استفاده از گارانتی بسته های آموزشی: 

شما تا 7 روز مهلت دارید که آموزش ها را مشاهده کنید و در صورت نارضایتی باید در همان 7 روز گارانتی ، نارضایتی خود را اعلام و قبل از به اتمام رسیدن گارانتی 7 روزه، بایستی کد رهگیری پستی پکیج را برای ما ارسال کنید.

.

.

قوانین و شرح جزئیات برای بازگشت وجه:

1- درصورت نارضایتی از محصولات، حتما باید قبل از اتمام 7 روز، ناراضایتی خود را اعلام کنید

2- نهایتا 24 ساعت بعد از اعلام نارضایتی فرصت دارید که بسته ها را برای ما ارسال کنید و کدرهگیری را برای ما بفرستید. در غیر این صورت گارانتی باطل شده و مسئولیت ابطال گارانتی بر عهده ی هنرجو می باشد و نه گروه آموزشی.

  • اگر روز بعد از اعلام نارضایتی، روز تعطیلی رسمی بود، یک روز بعد از اتمام تعطیلی ها، فرصت دارید که بسته ها را ارسال و کدرهگیری پستی را برای ما /بفرستید.

2. بسته ی آموزشی مرجوعی حتما باید به صورت سالم و تمام و کمال مطابق با همان مشخصاتی که خریداری شده، توسط هنرجو (اداره ی پست) به گروه آموزشی تحویل داده شود، در غیر اینصورت هیچگونه وجهی به هنرجو پرداخت نمی شود.

 

1- مدت زمان گارانتی 7 روزه چگونه  محاسبه می شود ؟ 

در پکیج ارسالی (ترسیم نقشه با اتوکد، مدلسازی اجرایی با تری دی مکس، پست پروداکشن و پرزانته با فتوشاپ و تولید محتوا و مارکتینگ) ملاک شروع 7 روز گارانتی، زمان رسیدن بسته به دست شماست.

  • روزی که بسته های  آموزشی ما، توسط پستچی به شما تحویل میگردد تاریخ آن در سامانه اداره پست درج می شود که ملاک ما هم آن روزی هست که بسته را تحویل گرفته اید و در سامانه ثبت شده.
  • به طور مثال اگر شنبه ساعت 12 تحویل گرفته اید تا 7 روز بعد ساعت 12 فرصت دارید که درخواست خود را در مورد بازگشت وجه، به مدیر گروه پشتیبانی عنوان کنید. 

 

در خصوص پکیج های دانلودی (طراحی ضوابط و نقشه خوانی و ویری 5)

  • ملاک و معیار گارانتی 7 روزه، دقیقا از همان لحظه ارائه لینک های دانلود به شما می باشد.
  • اگر پکیج را به صورت دیسک خریداری کرده باشید، اما لینک های دانلود راهم دریافت کرده باشید، ملاک ما تاریخ لینک های دانلودی می باشد.

 

2- آیا برای بازگرداندن بسته ها هنرجو باید خسارتی پرداخت کند؟ 

ما تنها گروه آموزشی در ایران هستیم که محصولات آموزشیمان 7 روز گارانتی بازگشت بی قید و شرط وجه دارند. تنها خسارتی که هنرجو باید پرداخت کند هزینه پست بسته آموزشی می باشد. این هزینه با توجه به وزن هر بسته متفاوت است و ملاک ما همان هزینه ای می باشد که در سامانه مرسولات پستی درج می گردد. 

  • هزینه ی درگیر بودن همکاران پشتیبانی
  • چاپ و رایت دیسک ها و کتب 
  • و …. محاسبه نشده و شما فقط خسارت مرتبط با ارسال بسته ی پستی را می بایست پرداخت کنید.

 

شرایط واریز وجه به حساب هنرجو

بعد از تحویل بسته ی آموزشی مرجوعی به گروه آموزشی همیار مهندس، درصورت سالم بودن کتاب و دیسک و محتویات پکیج، در طی نهایتا 48 ساعت، وجه پرداختی هنرجو با کسر هزینه ی پستی بسته ی آموزشی، به شماره حساب و کارت اعلام شده توسط هنرجو، واریز می گردد.

 

در صوتی که پکیج های دانلودی را تهیه کرده اید، بایستی به پشتیبانی گروه ما دسترسی بدهید تا بتوانیم پکیج را بر روی سیستم شما غیر فعال کنیم.

بعد از غیر فعال کردن پکیج، هزینه پرداختی به حساب شما عودت داده خواهد شد.

اگر کتاب چاپ شده را تهیه کرده اید بایستی کتاب را برای ما ارسال کنید و در صورت سالم بودن کتاب، مبلغ پرداختی به حساب شما عودت داده خواهد شد.

شماره تماس با پشتیبانی

  • 09307750986

ساعات کاری

  • 9 الی 14

آیدی تلگرام پشتیبانی

  • Archamagzing@

آدرس گروه پشتیبانی همیار مهندس:

  • مشهد، بلوار شهید قرنی ، قرنی 29، حاشیه خیابان، ساختمان 1225، طبقه دوم واحد 8 .. گروه اموزشی مهندس جعفرپناه

[gap height=”70px”]

[/col]

[/row]